#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Correction: Measuring the impact of an interdisciplinary learning project on nursing, architecture and landscape design students’ empathy


Authors:
Published in the journal: PLoS ONE 14(11)
Category: Correction
doi: https://doi.org/10.1371/journal.pone.0225719

There are errors in the Author Contributions. The correct contributions are:

Conceptualization: Samantha Donnelly, Suzanne Dean

Data curation: Shohreh Razavy

Formal analysis: Shohreh Razavy

Investigation: Samantha Donnelly, Suzanne Dean

Methodology: Tracy Levett-Jones

Project administration: Suzanne Dean

Supervision: Tracy Levett-Jones

Writing–original draft: Samantha Donnelly

Writing–review & editing: Shohreh Razavy, Suzanne Dean, Tracy Levett-Jones

The second author, Suzanne Dean, is incorrectly noted as the corresponding author. The correct corresponding author is Samantha Donnelly. Dr. Donnelly’s email address is: samantha.donnelly@uts.edu.au. The publisher apologizes for these errors.


Zdroje

1. Donnelly S, Dean S, Razavy S, Levett-Jones T (2019) Measuring the impact of an interdisciplinary learning project on nursing, architecture and landscape design students’ empathy. PLoS ONE 14(10): e0215795. https://doi.org/10.1371/journal.pone.0215795 31661491


Článek vyšel v časopise

PLOS One


2019 Číslo 11
Nejčtenější tento týden
Nejčtenější v tomto čísle
Kurzy

Zvyšte si kvalifikaci online z pohodlí domova

plice
INSIGHTS from European Respiratory Congress
nový kurz

Současné pohledy na riziko v parodontologii
Autoři: MUDr. Ladislav Korábek, CSc., MBA

Svět praktické medicíny 3/2024 (znalostní test z časopisu)

Kardiologické projevy hypereozinofilií
Autoři: prof. MUDr. Petr Němec, Ph.D.

Střevní příprava před kolonoskopií
Autoři: MUDr. Klára Kmochová, Ph.D.

Všechny kurzy
Kurzy Podcasty Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS#