Correction: Modelled health benefits of a sugar-sweetened beverage tax across different socioeconomic groups in Australia: A cost-effectiveness and equity analysis
Autoři:
Anita Lal; Ana Maria Mantilla-Herrera; Lennert Veerman; Kathryn Backholer; Gary Sacks; Marjory Moodie; Mohammad Siahpush; Rob Carter; Anna Peeters
Vyšlo v časopise:
Correction: Modelled health benefits of a sugar-sweetened beverage tax across different socioeconomic groups in Australia: A cost-effectiveness and equity analysis. PLoS Med 17(7): e32767. doi:10.1371/journal.pmed.1003310
Kategorie:
Correction
doi:
https://doi.org/10.1371/journal.pmed.1003310
Zdroje
1. Lal A, Mantilla-Herrera AM, Veerman L, Backholer K, Sacks G, Moodie M, et al. (2017) Modelled health benefits of a sugar-sweetened beverage tax across different socioeconomic groups in Australia: A cost-effectiveness and equity analysis. PLoS Med 14(6): e1002326. https://doi.org/10.1371/journal.pmed.1002326 28654688
Článek vyšel v časopise
PLOS Medicine
2020 Číslo 7
- Parafilie v Česku pod lupou: nová data, terapeutické možnosti a role lékařů
- Proměny porodnictví aneb české rodičky chtějí respektující prostředí a vstřícnost zdravotníků
- Neinvazivní měření nitrolebního tlaku? Přesné, zjistil tým z Univerzity Johnse Hopkinse
- Není statin jako statin aneb praktický přehled rozdílů jednotlivých molekul
- Bublinkové chrupavky, přátelské grepy, hadí protijedy a kaktusová tetování – „jednohubky“ z výzkumu 2025/4
Nejčtenější v tomto čísle
- Association of bariatric surgery with all-cause mortality and incidence of obesity-related disease at a population level: A systematic review and meta-analysis
- Can self-imposed prevention measures mitigate the COVID-19 epidemic?
- Obesity, clinical, and genetic predictors for glycemic progression in Chinese patients with type 2 diabetes: A cohort study using the Hong Kong Diabetes Register and Hong Kong Diabetes Biobank
- Changes in the amount of nutrient of packaged foods and beverages after the initial implementation of the Chilean Law of Food Labelling and Advertising: A nonexperimental prospective study