#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Medical Fair – nová značka mezinárodního zdravotnického veletrhu v Brně


Vyšlo v časopise: Prakt. Lék. 2008; 88(5): 311
Kategorie: Aktuality/zprávy/recenze

/Brno/: Předposlední říjnový týden (21. – 24. 10. 2008) se na brněnském výstavišti bude konat nejvýznamnější přehlídka zdravotnické techniky, vybavení nemocnic, lékařských praxí, rehabilitace a protetiky v regionu střední Evropy. Veletrh, známý doposud pod názvem HOSPIMedica, je také tradičním místem setkání špičkových odborníků ze všech oblastí zdravotnictví z Česka i zahraničí. Na novinky, jaké lze očekávat na největším středoevropském zdravotnickém veletrhu, jsme se zeptali ing. Věry Menšíkové, ředitelky nového projektu Medical Fair Brno (Central Europe.)

Novou značku mezinárodních veletrhů zdravotnické techniky s názvem MEDICAL FAIR, který navazuje na stávající veletrh HOSPIMedica, uvádí v Česku Messe Düsseldorf, pořadatel největšího světového veletrhu MEDICA. Jak se tato nová značka začlení do řetězce prestižních veletrhů „med by MEDICA group“?

Změna názvu veletrhu HOSPIMedica souvisí s dlouhodobou koncernovou strategií naší mateřské společnosti Messe Düsseldorf. Tímto rozhodnutím se náš projekt ještě více přiblížil ke společné komunikační kampani zdravotnických veletrhů, pořádaných po celém světě – v Asii, Americe, Evropě a nově i v Austrálii. Svým vizuálním stylem se nová značka ještě více opírá o všeobecně známý design mezinárodní zdravotnické jedničky veletrhu MEDICA a vytváří tak jasné spojení mezi mateřským veletrhem a regionálními satelitními veletrhy. Tato strategie se nevztahuje pouze na veletrh v Brně, ale také na všechny výstavy, které realizuje společnost Messe Düsseldorf ve své vlastní režii. K tomu patří samozřejmě i všechny veletrhy, které byly doposud pod názvem HOSPIMedica celosvětově organizovány.

To jsou změny, které mohou jednoznačně podpořit propagaci tuzemského veletrhu směrem k zahraničí. Pravděpodobně také očekáváte v rámci této kampaně zkvalitnění návštěvníků i účast zajímavých značek z oboru. Jsou ale již nyní známé konkrétní novinky, které vám tato změna přinesla?

Prvním konkrétním výsledkem užší spolupráce mezi členy MEDICA GROUP bude letošní aktivní účast předních evropských odborníků v kongresových tématech, věnovaných např. tématům nebezpečných infekcí či e-Health. Evropské špičky budou v Brně prezentovat svoje zkušenosti se zaváděním elektronického zdravotnictví a aplikací informačních technologií do zdravotnictví.

Brněnský veletrh již tradičně využívá odborná lékařská veřejnost k porovnání svých zkušeností, léčebných postupů a v rámci expozic vystavovatelů i srovnání dostupných technik i technologií. V minulém roce proběhla na výstavišti celá řada nových konferencí – na jaká další témata - kromě IT ve zdravotnictví - se letos můžeme těšit?

Odborný program veletrhu naváže na úspěchy minulých let a ještě více svoji specializaci prohloubí. Top tématy zdravotnického veletrhu MEDICAL FAIR budou i letos HI-TEC technologie a nově lékařské obory, které mají v našem regionu jednoznačně špičkovou evropskou úroveň – ať už se jedná o témata z oblasti chirurgie, onkologie, či asistované reprodukce. Prezentace silných oborů bude probíhat jak v rámci odborných kongresů – mezinárodních a kreditovaných – tak i v rámci výstavní plochy – v tzv „start up centrech“. V expozicích se budou tedy opět prezentovat nejmodernější technologie a výrobky odrážející poslední trendy v diagnostice a léčebných postupech. V rámci kongresů proběhnou i setkání nad tématy zdraví, prevence, rehabilitace, fyzioterapie – jen namátkou ta nejžádanější témata pro odbornou veřejnost. Celkově očekáváme zájem 5 000 aktivních účastníků z tuzemska i zahraničí.“

Hlavním cílem účasti většiny firem na veletrhu je podpora značky, setkání s partnery, nalezení zajímavých obchodních příležitostí a tím i zajištění odbytu pro svoje produkty či služby. Jaké aktivity vyvíjíte směrem k získávání nových zahraničních obchodníků?

Veletrh MEDICAL FAIR byl letos premiérově zařazen mezi proexportní veletrhy a koná se s podporou Ministerstva průmyslu a obchodu ČR. Součástí projektu je realizace incomingového programu obchodních misí z vytipovaných teritorií, o které naši vystavovatelé projevují dlouhodobě velký zájem. Pro vystavující firmy bude připraven opakovaně projekt BUSINESS POINT, který umožní si předem dohodnout obchodní jednání se zahraničními partnery.

Jak se mohou zúčastněné firmy dovědět o zahraničních misí a dalších aktualitách, které mohou zefektivnit jejich účast na veletrhu?

Doporučuji pravidelně sledovat stránky www.medicalfair.cz, které budou pravidelně přinášet nové, aktuální informace o vývoji veletrhu. Kromě toho zde najdou vystavovatelé také přihlášku na veletrh.


Štítky
Praktické lékařství pro děti a dorost Praktické lékařství pro dospělé

Článek vyšel v časopise

Praktický lékař

Číslo 5

2008 Číslo 5
Nejčtenější tento týden
Nejčtenější v tomto čísle
Kurzy

Zvyšte si kvalifikaci online z pohodlí domova

Svět praktické medicíny 3/2024 (znalostní test z časopisu)
nový kurz

Kardiologické projevy hypereozinofilií
Autoři: prof. MUDr. Petr Němec, Ph.D.

Střevní příprava před kolonoskopií
Autoři: MUDr. Klára Kmochová, Ph.D.

Aktuální možnosti diagnostiky a léčby litiáz
Autoři: MUDr. Tomáš Ürge, PhD.

Závislosti moderní doby – digitální závislosti a hypnotika
Autoři: MUDr. Vladimír Kmoch

Všechny kurzy
Kurzy Podcasty Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS#