#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Zajímavé závěrečné práce z první poloviny roku 2024*


Autoři: Hlaváčová Simona 1
Působiště autorů: Mgr. Simona Hlaváčová, Soukromá klinika LOGO s. r. o., Vsetínská 20, 639 00 Brno, Česká republika. E-mail: hlavac. simona@gmail. com. 1
Vyšlo v časopise: Listy klinické logopedie 2024; 8(1): 77
Kategorie: Varia

BASHIOVÁ, M., 2024. Vývoj narativní kompetence u dětí. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/jwnws/.

GRUNTOVÁ, D., 2024. Fonologický a sémantický deficit v rámci testu verbální fluence u osob s diagnostikovanou primární progresivní afázií. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://theses.cz/id/xut39a/.

HENZLOVÁ, A., 2024. Cognitive Communication Checklist for Acquired Brain Injury (CCCABI), česká verze. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://theses.cz/id/9qsp3k/.

LACINOVÁ, M., 2023. Slovní zásoba u dětí ve věku od 2 do 3 let. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky. [online]. Dostupné z: 120442371.pdf (cuni.cz)

NEUVIRTOVÁ, M., 2024. Sluchová rehabilitace dospělých osob po kochleární implantaci s využitím materiálu SpeechTrax. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/pf55o/.

RAICHLOVÁ, K., 2024. Analýza narativních schopností u dětí s Aspergerovým syndromem. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra psychologie a věd o životě. [online]. Dostupné z: 130380259.pdf (cuni.cz)

SLÁDKOVÁ, M., 2024. Organizace paměti u předškolních dětí. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/c5qg7/.

STIBORSKÁ, P., 2024. Česká verze screeningového testu opakování vět a pseudoslov „The Grammar and Phonology Screen (GAPS)“. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: Česká verze screeningového testu opakování vět a pseudoslov „The Grammar and Phonology Screen (GAPS)“ – Pavla STIBORSKÁ (theses.cz)

TUŠICOVÁ, A., 2024. Elektivní mutismus u osob ve vztahu k jejich možným obranným mechanismům a copingovým strategiím. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://theses.cz/id/zxg8r9/.

VINTROVÁ, B., 2024. Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí s vývojovou jazykovou poruchou. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky. [online]. Dostupné z:130379524.pdf (cuni.cz)


Štítky
Logopedie Praktické lékařství pro děti a dorost
Článek Editorial*

Článek vyšel v časopise

Listy klinické logopedie

Číslo 1

2024 Číslo 1
Nejčtenější tento týden
Nejčtenější v tomto čísle
Kurzy

Zvyšte si kvalifikaci online z pohodlí domova

plice
INSIGHTS from European Respiratory Congress
nový kurz

Současné pohledy na riziko v parodontologii
Autoři: MUDr. Ladislav Korábek, CSc., MBA

Svět praktické medicíny 3/2024 (znalostní test z časopisu)

Kardiologické projevy hypereozinofilií
Autoři: prof. MUDr. Petr Němec, Ph.D.

Střevní příprava před kolonoskopií
Autoři: MUDr. Klára Kmochová, Ph.D.

Všechny kurzy
Kurzy Podcasty Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS#