Zajímavé závěrečné práce z první poloviny roku 2024*
Autoři:
Hlaváčová Simona 1
Působiště autorů:
Mgr. Simona Hlaváčová, Soukromá klinika LOGO s. r. o., Vsetínská 20, 639 00 Brno, Česká republika. E-mail: hlavac. simona@gmail. com.
1
Vyšlo v časopise:
Listy klinické logopedie 2024; 8(1): 77
Kategorie:
Varia
BASHIOVÁ, M., 2024. Vývoj narativní kompetence u dětí. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/jwnws/.
GRUNTOVÁ, D., 2024. Fonologický a sémantický deficit v rámci testu verbální fluence u osob s diagnostikovanou primární progresivní afázií. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://theses.cz/id/xut39a/.
HENZLOVÁ, A., 2024. Cognitive Communication Checklist for Acquired Brain Injury (CCCABI), česká verze. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://theses.cz/id/9qsp3k/.
LACINOVÁ, M., 2023. Slovní zásoba u dětí ve věku od 2 do 3 let. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky. [online]. Dostupné z: 120442371.pdf (cuni.cz)
NEUVIRTOVÁ, M., 2024. Sluchová rehabilitace dospělých osob po kochleární implantaci s využitím materiálu SpeechTrax. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/pf55o/.
RAICHLOVÁ, K., 2024. Analýza narativních schopností u dětí s Aspergerovým syndromem. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií, Katedra psychologie a věd o životě. [online]. Dostupné z: 130380259.pdf (cuni.cz)
SLÁDKOVÁ, M., 2024. Organizace paměti u předškolních dětí. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/c5qg7/.
STIBORSKÁ, P., 2024. Česká verze screeningového testu opakování vět a pseudoslov „The Grammar and Phonology Screen (GAPS)“. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: Česká verze screeningového testu opakování vět a pseudoslov „The Grammar and Phonology Screen (GAPS)“ – Pavla STIBORSKÁ (theses.cz)
TUŠICOVÁ, A., 2024. Elektivní mutismus u osob ve vztahu k jejich možným obranným mechanismům a copingovým strategiím. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. [online]. Dostupné z: https://theses.cz/id/zxg8r9/.
VINTROVÁ, B., 2024. Rozvoj čtenářské pregramotnosti u dětí s vývojovou jazykovou poruchou. Bakalářská práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky. [online]. Dostupné z:130379524.pdf (cuni.cz)
Štítky
Logopedie Praktické lékařství pro děti a dorostČlánek vyšel v časopise
Listy klinické logopedie
2024 Číslo 1
- Horní limit denní dávky vitaminu D: Jaké množství je ještě bezpečné?
- Souhrn doporučení pro očkování nedonošených novorozenců
- Význam ústní sprchy pro čištění mezizubních prostor
- Léčba kašle v klinické praxi: Jaké přípravky jsou vhodné a kdy?
- Vyrážka po amoxicilinu – alergie, nebo přímé působení viru?
Nejčtenější v tomto čísle
- Hlasová reedukace u pacientky s parézou hlasivky – kazuistika
- Zátěží vyvolaná obstrukce laryngu
- Ťažká orofaryngeálna dysfágia pri laryngeálnej neuropatii: kazuistika
- Medzinárodná iniciatíva pre štandardizáciu diéty pri dysfágii (IDDSI) – slovenský preklad a adaptácia rámca IDDSI