ODKAZY NA ZAJÍMAVÉ ZÁVĚREČNÉ PRÁCE S TEMATIKOU KOGNITIVNĚ-KOMUNIKAČNÍCH PORUCH
Vyšlo v časopise:
Listy klinické logopedie 2022; 6(2): 49
Kategorie:
Hlavní téma
Zdroje
BEDNARSKÁ, Jana, 2018. Využití Parkinson Neuropsychometric Dementia Assessment v logopedické intervenci. [online]. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Lucie Kytnarová. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0rx0yd/
BEZDĚKOVÁ, Alžběta, 2016. Pragmatická jazyková rovina u osob s demencí. [online]. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ilmwi0/
DIBLÍKOVÁ, Hana, 2008. Projevy osob s demencí v komunikačním procesu (v různých fázích Alzheimerovy choroby). [online]. Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky. Vedoucí práce Blanka Housarová. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: http://hdl.handle.net/20.500.11956/15254
CHARVÁTOVÁ, Hana, 2018. Tvorba materiálu pro logopedickou intervenci osob s pravohemisferovými deficity se zaměřením na neglect syndrom a hemianopsii. [online]. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Lucie Kytnarová. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https://theses.cz/id/0a8mqo/
JÍLKOVÁ, Pavlína, 2018. Komunikační schopnosti osob s Parkinsonovou nemocí v seniorském věku. [online]. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Petr Kopečný. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/ltmrk/
JÓNOVÁ, Viola, 2018. Náměty pro logopedickou intervenci osob s demencí u Alzheimerovy nemoci. [online]. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Lucie Kytnarová. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https:// theses.cz/id/ab11r4/
KOVAŘÍKOVÁ, Magdaléna, 2021. Využití testu PANDA u osob s Parkinsonovou chorobou. [online]. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Lucie Kytnarová, Ph.D. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https://theses.cz/id/4j4e4h/
KRAHULÍKOVÁ, Natálie, 2022. Tvorba norem pro kognitivně lingvistický test z pohledu logopeda. [online]. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce Mgr. Lucie Kytnarová, Ph.D. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https://theses.cz/id/mhm8qz/
SVOBODOVÁ, Lenka, 2011. Skupinová logopedická terapie u osob s Parkinsonovou nemocí. [online]. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Pedagogická fakulta. Vedoucí práce doc. PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: https:// theses.cz/id/dak5vc/
ZÁBRANSKÁ, Nicola, 2016. Podíl logopeda na komplexní péči o osoby se syndromem demence. [online] Diplomová práce. Praha: Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta, Katedra speciální pedagogiky. Vedoucí práce PaedDr. Jiřina Klenková, Ph.D. [cit. 8. 11. 2022]. Dostupné z: http://hdl.handle.net/20.500.11956/81682
Štítky
Logopedie Praktické lékařství pro děti a dorostČlánek vyšel v časopise
Listy klinické logopedie
2022 Číslo 2
- Horní limit denní dávky vitaminu D: Jaké množství je ještě bezpečné?
- Syndrom Noonanové: etiologie, diagnostika a terapie
- Aspirinem vyvolané astma
- Aktuality v léčbě syndromu dráždivého tračníku
- Vyrážka po amoxicilinu – alergie, nebo přímé působení viru?
Nejčtenější v tomto čísle
- SOCIÁLNĚ PRAGMATICKÁ KOMUNIKAČNÍ PORUCHA
- PŘEHLED RIZIKOVÝCH FAKTORŮ VZNIKU DEMENCE
- RECENZE DIAGNOSTICKÉHO MATERIÁLU TEPO – TEST POROZUMĚNÍ VĚTÁM
- STRUČNÝ DOTAZNÍK DĚTSKÉHO SLOVNÍKU SSDS 16-42: PŘEDSTAVENÍ SCREENINGOVÉHO DIAGNOSTICKÉHO NÁSTROJE PRO VČASNÉ ODHALENÍ DĚTÍ S OPOŽDĚNÍM VE VÝVOJI JAZYKOVÝCH SCHOPNOSTÍ