ŘEŠENÍ STÍŽNOSTI PACIENTA – KAZUISTIKA(pracovní název Tatranka)
:
B. Hopfingerová
:
OP VZP hl. m. Prahy
:
Listy rev. Lék., , 2003, č. 3, s. 0
:
Kazuistika ukazuje řešení stížnosti pacienta na diabetologa. Šetřením ve zdravotní dokumentaci jsme objasnilipodstatu konfliktu mezi pacientem a diabetologem, sehráli jsme roli smírčího soudce a tím stížnost vyřešili.Pacient byl zdravotní pojišťovnou upozorněn na své povinnosti.
Klíčová slova:
stížnost pacienta – šetření ve zdravotní dokumentaci
Labels
Medical assessment Occupational medicineArticle was published in
Revision Medicine Journal
2003 Issue 3
Most read in this issue
- Case Study – Solution of a Patient’s Complaint (Working name Tatranka)
- Information on New Medical Procedures of the Specialization No . 813 – anAllergology and Immunology Laboratory in the List of Medical Procedures withPoint Scores from 2002
- Utilization of a Standardized Interview for the Assessment of a Survey onPreventive Examinations Practice