ŘEŠENÍ STÍŽNOSTI PACIENTA – KAZUISTIKA(pracovní název Tatranka)
Case Study – Solution of a Patient’s Complaint (Working name Tatranka)
The case study presents the solution of a patient’s complaint to a diabetologist.We clarified the substance of theconflict between the patient and diabetologist by the assessment of medical records, we played the role ofa conciliation judge and resolved the complaint.The patient was informed about his duties by the health insuranceoffice.
Key words:
a patient’s complaint – assessment of health records
Autoři:
B. Hopfingerová
Působiště autorů:
OP VZP hl. m. Prahy
Vyšlo v časopise:
Listy rev. Lék., , 2003, č. 3, s. 0
Kategorie:
Články
Souhrn
Kazuistika ukazuje řešení stížnosti pacienta na diabetologa. Šetřením ve zdravotní dokumentaci jsme objasnilipodstatu konfliktu mezi pacientem a diabetologem, sehráli jsme roli smírčího soudce a tím stížnost vyřešili.Pacient byl zdravotní pojišťovnou upozorněn na své povinnosti.
Klíčová slova:
stížnost pacienta – šetření ve zdravotní dokumentaci
Štítky
Posudkové lékařství Pracovní lékařstvíČlánek vyšel v časopise
Listy revizního lékařství
2003 Číslo 3
- Úhrada léčivých přípravků podle § 16: Jak přesně postupovat?
- Vedolizumab v klinické praxi: pro koho, kdy a jak
- Vedolizumab v léčbě středně těžké až těžké aktivní Crohnovy nemoci
- Nové možnosti v terapii zánětlivých střevních onemocnění
- Syndrom dráždivého tračníku a nespecifické střevní záněty nejsou evolučně příbuzná onemocnění
Nejčtenější v tomto čísle
- ŘEŠENÍ STÍŽNOSTI PACIENTA – KAZUISTIKA(pracovní název Tatranka)
- INFORMACE O NOVÝCH VÝKONECH ODBORNOSTI 813-LABORATOŘALERGOLOGICKÁ A IMUNOLOGICKÁ V SEZNAMU ZDRAVOTNÍCHVÝKONŮ S BODOVÝMI HODNOTAMI Z R. 2002
- VYUŽITÍ STANDARDIZOVANÉHO ROZHOVORU PŘI HODNOCENÍPRŮZKUMU PROVÁDĚNÍ PREVENTIVNÍCH PROHLÍDEK