Technická specifikace
Bannerová reklama na webu
Prosíme o dodání bannerů ve formátu JPG/PNG s maximální datovou velikostí 150 KB (500 KB pro formát Branding), nebo GIF s maximální datovou velikostí do 1 MB. Nasadit můžeme i HTML5 bannery nebo bannery prostřednictvím kódu třetí strany (např. Adform).
Pokud budete chtít dodat pro jeden rozměr banneru více vizuálů (doporučujeme max. 3), specifikujte prosím, v jakém poměru dané vizuály zobrazovat, nebo zda máme jejich zobrazení optimalizovat podle proklikovosti.
Společně s bannery prosíme o dodání cílové URL po prokliku včetně UTM parametrů, případně měřicí kód třetí strany.
Konkrétní rozměry a specifikaci k jednotlivým bannerovým formátům najdete zde.
Bannerová reklama v newsletteru
Pro bannerovou inzerci v rámci newsletteru prosíme o dodání kreativ ve formátu JPG/PNG/GIF/HTML5 s maximální datovou velikostí do 300 kB. V newsletterech používáme bannery o rozměru 1280x240 px na třech různých pozicích - Leaderboard, Board Middle Rectangle a Board Bottom Rectangle.
I pro bannery v newsletteru prosíme o dodání cílové URL po prokliku včetně UTM parametrů, případně měřicí kód třetí strany. Obecně doporučujeme využít pouze jeden vizuál banneru, nicméně použít můžeme i dva ve formě A/B testu (každý vizuál je pak rozeslán na polovinu cílových uživatelů).
V případě nejasností či jakýchkoliv doplňujících dotazů kontaktujte prosím naši bannerovou specialistku Lenku Plaszovou na e-mailové adrese: lenka.plaszova@meditorial.cz.