#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Certifikace ISO 9001:2002v ordinaci praktického lékaře


Authors: I. Foltýn;  R. Weinbergerová
Authors‘ workplace: Ústav sociálního lékařství a zdravotní politiky LF UP, Olomouc, přednosta prof. MUDr. I. Gladkij, CSc.
Published in: Prakt. Lék. 2004; (8): 476-478
Category:

Overview

Vzestup kvality v poskytování zdravotnické péče v ordinaci praktického lékaře je závislý navlastní akreditaci pracoviště, odborné přípravě zaměstnanců, přístrojovém vybavení, prostorovýchmožnostech zdravotnického zařízení a kvalitním systému řízení.Jednou zmožností zlepšení kvality řízení je zavedení systému jakosti podle ISO 9001 a následnécertifikace zdravotnického zařízení. Certifikace zahrnuje fázi přípravy, fázi vlastní certifikacezakončenou odborným auditem a fázi trvalého udržování stanovených norem a postupů vezdravotnickém zařízení k obrazu kvality zdravotnické péče poskytované klientům ordinace.Hlavním cílem zavedení systému jakosti ISO je stanovení a přezkoumání požadavků pacientatýkající se produktu, tj. zdravotnické péče.

Klíčová slova:
praktický lékař - ISO 9001 - kvalita - akreditace - certifikace - systém řízení.

Full text is not available online.
If interested in a scan of this journal, contact NTO ČLS JEP.

Labels
General practitioner for children and adolescents General practitioner for adults
Topics Journals
Login
Forgotten password

Enter the email address that you registered with. We will send you instructions on how to set a new password.

Login

Don‘t have an account?  Create new account

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS#