#PAGE_PARAMS# #ADS_HEAD_SCRIPTS# #MICRODATA#

Studium farmacie v České republice


University Courses in Pharmacy in the Czech Republic

The paper analyzes and compares the interest of applicants for the admission to the university courses in Pharmacy in the Czech Republic from the viewpoint of their number, sex, and other indices. It also characterizes the courses and discusses the requirements for pharmacists (dispensing chemists) and their possible professional careers.

Key words:
university courses in pharmacy – requirements for pharmacists – possible professional careers of pharmacy graduates


Autoři: J. Kolář
Působiště autorů: Veterinární a farmaceutická univerzita Brno, Farmaceutická fakulta, Ústav aplikované farmacie
Vyšlo v časopise: Čes. slov. Farm., 2006; 55, 256-261
Kategorie: Přehledy a odborná sdělení

Souhrn

Příspěvek se zabývá analýzou a porovnáním zájmu uchazečů o studium farmacie v České republice z hlediska jejich počtu, pohlaví a dalších ukazatelů; dále charakteristikou studia farmacie, potřebou farmaceutů (lékárníků) a možnostmi profesního uplatnění absolventů.

Klíčová slova:
studium farmacie – potřeba farmaceutů – možnosti uplatnění farmaceutů


Štítky
Farmacie Farmakologie

Článek vyšel v časopise

Česká a slovenská farmacie

Číslo 6

2006 Číslo 6
Nejčtenější tento týden
Nejčtenější v tomto čísle
Kurzy

Zvyšte si kvalifikaci online z pohodlí domova

Svět praktické medicíny 3/2024 (znalostní test z časopisu)
nový kurz

Kardiologické projevy hypereozinofilií
Autoři: prof. MUDr. Petr Němec, Ph.D.

Střevní příprava před kolonoskopií
Autoři: MUDr. Klára Kmochová, Ph.D.

Aktuální možnosti diagnostiky a léčby litiáz
Autoři: MUDr. Tomáš Ürge, PhD.

Závislosti moderní doby – digitální závislosti a hypnotika
Autoři: MUDr. Vladimír Kmoch

Všechny kurzy
Kurzy Podcasty Doporučená témata Časopisy
Přihlášení
Zapomenuté heslo

Zadejte e-mailovou adresu, se kterou jste vytvářel(a) účet, budou Vám na ni zaslány informace k nastavení nového hesla.

Přihlášení

Nemáte účet?  Registrujte se

#ADS_BOTTOM_SCRIPTS#